logo

מה הם היתרונות של פירות וירקות סגולים?

פירות וירקות סגולים

כולנו מכירים את היתרונות באכילת פירות וירקות ושילובם בתזונה יום יומית שלנו. הירקות והפירות שאנחנו מכניסים לגוף הם בעלי ויטמינים וסיבים חשובים ביותר עבור תפקוד הגוף שלנו. יש כל כך הרבה סוגים, כל כך הרבה צבעים. חשוב להכיר את היתרונות של כולם.

היום נתמקד בפירות והירקות הסגולים – מה הם היתרונות שלהם?

מניעת זיהומים בדרכי השתן

זיהום או דלקת בשתן זה לא כיף. כמעט אין אחד שלא חווה מקרה כזה. הימנעות מזיהום או דלקת כזו זהו יתרון נוסף ומדהים שנקבל מאכילת פירות וירקות סגולים. פירות וירקות מצבע זה עשירים באנתוציאנינים, אשר מונעים מבקטריות כמו אי קולי להידבק לדפנות דרכי השתן ויצירת דלקות וזיהומים. אם נדאג לשלב בתזונה שלנו אכילת של ירקות ופירות סגולים נוכל להנות משקט לגביי מערכת השתן שלנו:)

משפרים את בריאות הלב

עוד יתרון חשוב הוא שיפור של בריאות הלב שלנו. חשוב מאד שנדאג לחיזוק בריאות הלב שלנו באופן קבוע. אחרי הכל בלעדיו אנחנו לא באמת יכולים לחיות. פירות וירקות סגולים עשירים בנוגדי חימצון ובחומרים מזינים נוספים שעוזרים לשמור על תקינות ובריאות מערכת הלב שלנו.

מאזנים את לחץ הדם

פירות וירקות סגולים מאזנים את לחץ הדם בגוף שלנו. פירות וירקות מסוג זה, כמו: שזיפים, חצילים, ענבים ועוד, מכילים פלבונואידים אשר עוזרים לאזן את לחץ הדם בגוף. אכילת הירקות והפירות הסגולים תפחית את הסיכון שלכם ללקות בלחץ דם גבוה. תרון נוסף שיש לירקות ופירות סגולים וטעימים אלה, הוא שהם מונעים את ההתפתחות של תאים סרטניים בגוף.

מפחיתים את הסיכון לסרטן המעי

זהו יתרון חשוב מאד הטמון באיכלת פירות וירקות סגולים. מחלת הסרטן הולכת ונהיית נפוצה עם השנים, בגלל המון סיבות. האנתוציאנינים המצויים בקליפת הירקות והפירות הסגולים טומנים בתוכם את היכולת להפחית היווצרות תאים סרטניים ובכך בעצם מפחיתים את הסיכון לחלות במחלת הסרטן.

מאטים את תהליך ההזדקנות

היתרון האחרון שנעסוק בו הוא תהליך ההזדקנות. מחקרים הוכיחו שאכילת פירות וירקות סגולים יכולה להאיט את תהליך טבעי זה, וזאת מכיוון שהן מכילים נוגדי חימצון רבים. ככל שהפרי או הירק הוא בעל גוון סגול כהה יותר כך הוא עשיר יותר בנוגדי חימצון.

קדימה, לכו לאכול פרי או ירק סגול ותשמרו על עצמכם:)

NEWSLETTER

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו את הסקירות והכתבות ישירות אליכם למייל!

בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת דיוור ותוכן שיווקי מאתר colega.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו נהיה קולגות:)

הפכו לקולגות וקבלו את כל הסקירות והשוואות המחירים ישירות אליכם למייל באפס מאמץ:)